آموزش سازمانی

آموزش سازمانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

پژوهش سازمانی

پژوهش سازمانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

مشاوره

مشاوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

آموزش سازمانی

امروزه زيربناي توسعه و تعالي سازمان ها،‌منابع انساني آنها بوده و تمام تلاش مديران هر سازمان، افزايش دانش و رشد نيروهاي شاغل در آن مي باشد. سخن گفتن در باب ضرورت آموزش در عصر امروز مفهومي ندارد و عموماً تمامي شركتها و مديران به اهميت و جايگاه آموزش هاي سازماني به عنوان ابزاري براي رسيدن به اهداف و نيز ايجاد بستري مناسب جهت رشد دانش، مهارت و نگرش پرسنل خود واقفند.

 

اما در اين ميان مسئله و چالش اكثر مديران، اطمينان از كيفيت و اثربخش بودن آموزش هاست كه اين امر به عنوان يك عامل بازدارنده در قبال اعمال هزينه جهت آموزش پرسنل مطرح مي باشد. به اين علت پياده سازي يك سيستم آموزشي استاندارد كه طي آن آموزش هايي به جا و با ارزش افزوده مناسب و با درنظر گرفتن نيازهاي اساسي سازمان برآورده گردد، ضروري مي نمايد.

 

به منظور رفع این مسئله کارشناسان موسسه ادیب اقدام به پیاده سازی سیستم های مدیریت آموزش سازمانی با استفاده از استانداردهای جهانی شرکت ها و سازمان ها می نمایند. بر اساس این استاندارد چهار مرحله اساسی زیر جهت انجام  آموزش های اثربخش ضروری می باشد: